Laatste loodjes - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

20 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo allemaal,

En dan komt het einde toch al snel dichterbij.
Vanochtend heb ik de laatste presentatie hier gegeven. Het is fijn dat dat er ook weer op zit. Deze week heel goed nieuws gehad over een artikel van de studie dat geaccepteerd is in een heel mooi tijdschrift. De komende dagen zal ik nog wat laatste dingetjes afronden aan de artikelen waar ik hier aan heb gewerkt. De laatste loodjes en a.s. woensdag neem ik het vliegtuig naar huis en donderdagochtend land ik op Schiphol en komt pap me ophalen.
Ik kijk ernaar uit om jullie weer allemaal te zien.
Dit weekend heb ik nog leuke plannen. Zaterdag farewell dinner bij een van mijn mentors en zondag hebben we nog plannen om te gaan zeilen. Helaas is het weer deze week weer langzaam minder geworden en voor zondag wordt 16 graden en regen voorspeld, dus we moeten even kijken of dat door kan gaan.

Groetjes,
Daisy

  • 21 Augustus 2010 - 12:04

    Tielke:

    Lieve Daisy,

    Dank voor al je berichten. Veel succes met de afronding en goede reis terug.
    Life is life,
    Tielke

  • 23 Augustus 2010 - 13:23

    Mireille:

    Hey Daisy,

    Een hele fijne reis terug en tot snel.
    Geniet nog even van je vrije dagen!

    Groet,
    Mireille

  • 23 Augustus 2010 - 17:03

    Karlien:

    Hee lieve Daisy,

    Fijn dat je weer bijna thuis bent! Heel goede reis alvast als ik je niet meer spreek...
    Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Seattle

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2010

Laatste aflevering: Hertense huismus in Seattle

20 Augustus 2010

Laatste loodjes

16 Augustus 2010

Van Whistler naar Vancouver

15 Augustus 2010

De mooiste treinreis van de wereld

14 Augustus 2010

Vancouver
Daisy

Hey hallo! Wat leuk dat je mijn belevenissen in Seattle wilt lezen! Have fun...

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 21258

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Seattle

Landen bezocht: