The Rainy City - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu The Rainy City - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu

The Rainy City

Door: daisyjanssen79

Blijf op de hoogte en volg Daisy

21 Juni 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo allemaal,

Vandaag maakt Seattle zijn bijnaam helemaal waar. Het was een behoorlijk regenachtige zondag!

Vanmiddag ben ik een hot chocolat (juist ja, in de zomer!)gaan drinken bij Dilettante Mocha Cafe & Chocolate Martini Bar bij mij in de straat.
Ik word hier nog iedere keer overdonderd door alle keuzes die je moet maken als je iets te eten of te drinken wilt bestellen.
Als je een simpel kopje koffie wilt bestellen, moet je niet alleen weten welke koffie (espresso, americano, latte, cappucino etc etc), maar ook van welke bonen, hoe die koffie gezet moet worden (minstens 3 mogelijkheden) en welke maat.
Overigens heb ik het bestellen van een cappucino maar opgegeven, als ze die al hebben, smaakt het nergens naar. De eerste keer heb ik gestameld dat ik gewoon een regular coffee wilde, maar dan kijken ze je zo raar aan dat ik inmiddels al mijn hele rij wensen achter elkaar kan opnoemen.
Maar ook als je een hot chocolat wilt hebben kun je kiezen uit minstens 10 soorten en als je deze keuze hebt gemaakt moet je het type chocolade (5 soorten) kiezen en uiteraard weer de hoeveelheid. En natuurlijk ook of je er slagroom bij wilt.
Maar het was wel verwennerij...jammie, jammie, jammie. Hier hebben ze wel heel veel chocolade...en het ligt wel heel dicht bij mijn appartement...
't is geloof ik maar goed dat ik hier fanatiek aan het sporten ben om al die verleidingen te compenseren.

Vanavond ben ik met Ruth, haar familie en vrienden gaan eten in een Indian restaurant. Dat was lekker, maar vooral ook erg gezellig.
Maar ik ben nog niet helemaal gewend aan de cultuurverschillen.. Ik had me netjes aangekleed om te gaan uit eten, maar de kleren die ik vanochtend naar de sportschool aan had, waren meer gepast geweest :-).

Groetjes en tot gauw,
Daisy

  • 21 Juni 2010 - 19:07

    Jamila:

    Ik weet niet hoe het komt....maar ik heb ineens zo'n zin in chocolade....!

  • 22 Juni 2010 - 10:00

    Joukje:

    he daisy!
    Ben echt onwijs jaloers op de mooie trip en verhalen. Gelukkig geniet je vollop. Troost je we kunnen goed meepraten over geen zomer en rainy city hoor! Maar deze week wordt het eindelijk beter!!

    Liefs
    Jouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Seattle

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2010

Laatste aflevering: Hertense huismus in Seattle

20 Augustus 2010

Laatste loodjes

16 Augustus 2010

Van Whistler naar Vancouver

15 Augustus 2010

De mooiste treinreis van de wereld

14 Augustus 2010

Vancouver
Daisy

Hey hallo! Wat leuk dat je mijn belevenissen in Seattle wilt lezen! Have fun...

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 21271

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Seattle

Landen bezocht: