Canada, here I come! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu Canada, here I come! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu

Canada, here I come!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

13 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo allemaal,

Morgen ga ik voor een lang weekend naar Canada. Heeeeel vroeg ga ik met de bus downtown en neem daar de trein naar Vancouver. In Vancouver blijf ik een nachtje en dan ga ik zaterdag met de trein door de Rocky Mountains naar Whistler.
De weersvoorspellingen zijn goed en ik heb er veel zin in.

Vandaag heb ik het laatste geplande overleg met mijn mentor's gehad en ze zijn heel tevreden. Ik kan dus van een paar welverdiende vrije dagen gaan genieten voordat ik volgende week de laatste puntjes op de 'i' ga zetten :-)

Hopelijk kan ik jullie snel weer een paar mooie foto's laten zien.

Tot gauw!
Groetjes, Daisy

  • 13 Augustus 2010 - 05:50

    Petra Reijnders:

    geniet ervan. Goed gedaan meid in Amerika en op naar Herten-Maalbroek.

  • 13 Augustus 2010 - 11:19

    Tielke:

    Lieve Daisy,

    Dat zal een schitterende tocht worden. Veel plezier, goed weer en geniet ervan!!
    Liefs, Tielke

  • 13 Augustus 2010 - 15:59

    Karlien:

    Hee Daisy,

    Weet niet of je dit nog leest, maar heel veel plezier dit weekend, geniet van alle mooie dingen die je te zien krijgt, en dat had je sowieso al verdiend hoor!
    Liefs...

  • 13 Augustus 2010 - 15:59

    Karlien:

    Hee Daisy,

    Weet niet of je dit nog leest, maar heel veel plezier dit weekend, geniet van alle mooie dingen die je te zien krijgt, en dat had je sowieso al verdiend hoor!
    Liefs...

  • 13 Augustus 2010 - 22:54

    Mart Nachtdienst HH:

    goede reis en veel pelezier nog in canada, en over 14 dagen behouden terug reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Seattle

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2010

Laatste aflevering: Hertense huismus in Seattle

20 Augustus 2010

Laatste loodjes

16 Augustus 2010

Van Whistler naar Vancouver

15 Augustus 2010

De mooiste treinreis van de wereld

14 Augustus 2010

Vancouver
Daisy

Hey hallo! Wat leuk dat je mijn belevenissen in Seattle wilt lezen! Have fun...

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 21268

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Seattle

Landen bezocht: