Canada, here I come! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu Canada, here I come! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu

Canada, here I come!

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

13 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo allemaal,

Morgen ga ik voor een lang weekend naar Canada. Heeeeel vroeg ga ik met de bus downtown en neem daar de trein naar Vancouver. In Vancouver blijf ik een nachtje en dan ga ik zaterdag met de trein door de Rocky Mountains naar Whistler.
De weersvoorspellingen zijn goed en ik heb er veel zin in.

Vandaag heb ik het laatste geplande overleg met mijn mentor's gehad en ze zijn heel tevreden. Ik kan dus van een paar welverdiende vrije dagen gaan genieten voordat ik volgende week de laatste puntjes op de 'i' ga zetten :-)

Hopelijk kan ik jullie snel weer een paar mooie foto's laten zien.

Tot gauw!
Groetjes, Daisy

• 13 Augustus 2010 - 05:50

Petra Reijnders:

geniet ervan. Goed gedaan meid in Amerika en op naar Herten-Maalbroek.

• 13 Augustus 2010 - 11:19

Tielke:

Lieve Daisy,

Dat zal een schitterende tocht worden. Veel plezier, goed weer en geniet ervan!!
    Liefs, Tielke

• 13 Augustus 2010 - 15:59

Karlien:

Hee Daisy,

Weet niet of je dit nog leest, maar heel veel plezier dit weekend, geniet van alle mooie dingen die je te zien krijgt, en dat had je sowieso al verdiend hoor!
    Liefs...

• 13 Augustus 2010 - 15:59