Een relaxte zondag - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu Een relaxte zondag - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu

Een relaxte zondag

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

19 Juli 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo allemaal,

Vandaag geen spectaculaire belevenisse, maar een relaxte zondag in Seattle.

Vanochtend eerst gaan sporten (bodypump) en daarna een uurtje yoga gedaan. Daarna lekker uitgebreid met pap geskyped.
De dag was weer erg bewolkt begonnen, maar zo rond 15u is het zonnetje gaan schijnen en ben ik met de bus downtown gegaan. Ik ben nogal eens gaan fietsen op zondag, maar misschien kunnen jullie je voorstellen dat ik nog niet zo stond te trappelen voor een nieuw fietsavontuur.

Ik heb ff de zoute zeelucht opgesnoven,langs het waterfront gewandeld en daar lekker in de wind en de zon met mijn e-reader zitten lezen. Die kan ik overigens iedereen aanraden (thanks paps!). Het lezen in de stralende zon gaat ook prima en als je een boek uit hebt (of als het te eng was..) download je een nieuw en je leest lekker verder. Hij kan overal mee naar toe. Heerlijk. Ook heb ik aan het waterfront in de souvernierswinkeltjes tussen de prullaria gesnuffeld.
Altijd lachen al die onzin. Ze hadden een mini-totempaal (totempalen schijnen echt iets voor de stammen uit deze regio te zijn) met Seattle op de voorkant en 'made-in-china' op de achterkant. Vreselijk. Maar mocht een van jullie razend enthousiast worden over een 'made-in-china'-seatlle totempaal, stuur me gerust een mailtje dan koop ik er eentje (of misschien wel twee) voor je. Ze waren klein en licht, dus ze passen nog in het koffer.
Eigenlijk was ik op zoek naar een mooie dreamcatcher, maar hier hadden ze alleen van de toeristische lelijke 'made-in-china-dreamcathers'. Toevallig kwam ik op de terugweg langs een 'northwest tribal art' winkel met authentieke art van native americans en ik zag de dreamcathers al van buiten hangen. Helaas was deze winkel vandaag dicht, maar daar ga ik volgende week zaterdag dan wel eens een kijkje nemen.

Nu zit ik op mijn favoriete plekje bij Roy street coffee & tea. Ik maak het niet te laat vanavond. Morgen moet ik vroeg op. Ik ga morgen meelopen in de IC om te kijken hoe ze palliatieve zorg hier integreren met critical care.

Het project gaat goed en voorspoedig. Zelfs zo voorspoedig dat ik nog een ander artikel ga schrijven terwijl ik hier ben. Dus dat is mooi!

Veel groetjes en tot mails,
Daisy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Seattle

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2010

Laatste aflevering: Hertense huismus in Seattle

20 Augustus 2010

Laatste loodjes

16 Augustus 2010

Van Whistler naar Vancouver

15 Augustus 2010

De mooiste treinreis van de wereld

14 Augustus 2010

Vancouver
Daisy

Hey hallo! Wat leuk dat je mijn belevenissen in Seattle wilt lezen! Have fun...

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 98
Totaal aantal bezoekers 21263

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Seattle

Landen bezocht: