Film - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu Film - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu

Film

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

27 Juli 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo allemaal,

Gisterochtend heb ik ontbeten met bagels van Noah's New York Bagels. Ik vind die bagels er zo leuk uitzien, maar de bagels van de supermarkt zijn alleen maar te eten als ze geroosterd zijn.
Ik hoopte dat dat anders was met verse bagels van Noah's bagels, maar helaas. Ook dat was een aardige training voor mijn kaakspieren.

Ik heb jullie al vaker vanalles verteld over de indrukwekkende supermarkt, maar blijkbaar blijft het voor een Hertense huismus een heel avontuur om boodschappen te doen in de States, want ik blijf me hier verbazen. Dit keer over de aanbiedingen. Produkten zijn hier meestal in de aanbieding als je 10 stuks koopt. Nu kan ik me 10 blikjes tonijn nog voorstellen, dat blijft goed en dan kun je ff vooruit. 10 potten ijs als je een grote vriezer en een gezin hebt, vooruit dan maar. Maar 10 grote bakken aardbeien of 10 zakken sla, of 10 meloenen???!!!!

Gisteravond ben ik naar de film geweest. Bij mij op de hoek ligt Harvard exit theatre. Een klein en klassieke bioscoop, met een mooie lobby en een kleine, maar mooie zaal.
Vaak hebben ze buitenlandse of wat alternatievere films. En gisteren ben ik naar het 2e deel van de milleniumserie geweest (met zak popcorn!) Meestal vind ik de film tegenvallen als ik het boek heb gelezen, maar nu vond ik de film ook zeker de moeite waard.

Veel groetjes en tot gauw,
Daisy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Seattle

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2010

Laatste aflevering: Hertense huismus in Seattle

20 Augustus 2010

Laatste loodjes

16 Augustus 2010

Van Whistler naar Vancouver

15 Augustus 2010

De mooiste treinreis van de wereld

14 Augustus 2010

Vancouver
Daisy

Hey hallo! Wat leuk dat je mijn belevenissen in Seattle wilt lezen! Have fun...

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 21272

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Seattle

Landen bezocht: