zaterdagochtend - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu zaterdagochtend - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Daisy Janssen - WaarBenJij.nu

zaterdagochtend

Door: Daisy

Blijf op de hoogte en volg Daisy

31 Juli 2010 | Verenigde Staten, Seattle

Hallo allemaal,

Morgen ben ik al twee maanden in de States en dan begint het opeens wel snel te gaan.

Ik heb al verontruste mailtjes gekregen of ik als een ronde amerikaanse terugkom van alle verleidingen in de supermarkt.
Maar ik moet jullie geruststellen of misschien wel teleurstellen :-), ik compenseer de (zoete) verleidingen die ik niet kan weerstaan (zoals de frappucino van Starbucks gisteravond...) met fanatiek sporten, dus ik kom niet ronder terug. Ivan's rug zal dus niet overbelast worden.

Onze vaste bodypump instructeur is met vakantie en zij wordt vervangen: op dinsdag en donderdag door een heel fanatieke en super getrainde dame. De vervangster op zondag heeft haar pols gebroken en daar hebben we dus inmiddels een vervangster voor een vervangster...met overgewicht. En hoewel de les prima was (geen echte pump volgens Les Mills, maar wel goed), is het toch wel gek om een echt mollige instructeur te hebben! Daar moet je waarschijnlijk voor in de States zijn, voor een fitnessinstructeur met overgewicht!

Vandaag is het weer erg bewolkt in Seattle. Het weer is hier wel een beetje gek en volkomen onvoorspelbaar. Gisterochtend was het mistig en koud en gistermiddag stralend zonnig.
Gistermiddag hebben we research retreat gehad. Bij de prof thuis, achter in de tuin in het zonnetje is met het hele researchteam het programma geevalueerd.

Komende week mag ik twee presentaties geven. Op dinsdag (palliative medicine grand rounds) en op donderdag (research team pulmonary and critical care medicine)mogen jullie voor me duimen (in de nacht Nederlandse tijd) :-).

Nu zit ik bij Roy Street coffee & Tea met een Americano (16 ounces, een kop die je aan de twee oren moet vasthouden om uit te drinken) naar jullie te mailen. Ik heb hier vanochtend zitten werken aan een artikel en ga nu mijn computer eens afsluiten.

Veel groetjes en tot mails,
Daisy


  • 01 Augustus 2010 - 10:06

    Tielke:

    Lieve Daisy,

    ik zal de blaren op mijn duimmen duimen...
    Veel succes en jouw kennende zal dat uitstekend lukken!!!
    Liefs, Tielke

  • 05 Augustus 2010 - 13:01

    Kim :

    Hoi Daisy,
    erg toch net pas je site gekregen van els om je verslagen te lezen. En nu lees ik dat je al bijna terug komt. Wat is het toch snel gegaan. Je presentaties zullen wel schitterend gegaan zijn daar twijfel ik ook niet aan. Vond je verhaal over het VPH super. Zo zie je maar, wat een verschil ! Doe het daar nog goed ! Heel veel groetjes,Kim ( collega - ergotherapeute )

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Seattle

Seattle

Recente Reisverslagen:

24 Augustus 2010

Laatste aflevering: Hertense huismus in Seattle

20 Augustus 2010

Laatste loodjes

16 Augustus 2010

Van Whistler naar Vancouver

15 Augustus 2010

De mooiste treinreis van de wereld

14 Augustus 2010

Vancouver
Daisy

Hey hallo! Wat leuk dat je mijn belevenissen in Seattle wilt lezen! Have fun...

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 21271

Voorgaande reizen:

01 Juni 2010 - 26 Augustus 2010

Seattle

Landen bezocht: